پیام تبریک مدیر کل بهزیستی استان بوشهر در پی مقام سومی پارا تکواندوی بوشهری در  بازی های های پارا تکواندو پاریس

دکتر حیدر عزیزنژاد مدیر کل بهزیستی استان بوشهر در پیامی مقام سومی علیرضا بخت و کسب مدال برنز در بازی های پارالمپیک پاریس را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در متن پیام مدیر کل بهزیستی استان بوشهر آمده است:

به نام خدا

حمد و سپاس بیکران به درگاه احدیت و سلام و درود بر مردم غیور و قهرمان ایران اسلامی به ویژه مردم استان بوشهرکه بار دیگر لطف و عنایت خداوند همراه با تلاش و همت علیرضا بخت ورزشکار با اخلاق و باغیرت استان به ثمر نشست تا اینبار در میدانی بزرگ و در راستای کسب عزت و اقتدار ملی برای میهن عزیزمان در بزرگترین رویداد ورزشی جهان و پارالمپیک به رقابت بپردازد و مدال خوشرنگ برنز این مسابقات را به گردن آویزد و باعث غرور و شکوه بیش از پیش ملتی بزرگ شود.

اینجانب به نمایندگی از کارکنان و خانواده بزرگ بهزیستی استان بوشهر  افتخارآفرینی و کسب مدال برنز مسابقات پارالمپیک پاریس توسط جناب آقای علیرضا بخت در رشته پاراتکواندو که موجب اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در مهم ترین آوردگاه بین المللی شد را به آن قهرمان سربلند، مردم شریف استان بوشهر، خانواده گرانقدر ایشان، خانواده بزرگ و معزز بهزیستی و جامعه سربلند ورزشی استان بالاخص مربیان گرامی و ارجمند تبریک عرض می کنم.

امیدوارم که در پرتو عنایات حضرت باری تعالی و توجهات حضرت ولی عصر مهدی موعود (عج) و نایب برحقش ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای همواره سرافراز و پیروز باشید.

دکتر عزیزنژاد

مدیر کل

کد خبر 116410

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد